pondělí 15. dubna 2013

Bahratal 2.4.

Zima nás ještě neopustila

Vrátili jsme se z deštivého Chironica..Zde panuje pořád mrazivé počasí,mám ještě týden volna, tak jedeme s Honzou do Bahratalu.Mám zde nějaké resty,tak hurá na ně.První na řadě je Starburg I 8A,traverz přes řezku.Rozahřátí v šestečce zopáknout krůčky a ...edžho asi třikrát upadnu v kroku do dvouprstovky,ale nakonec to pustí.
Starburg I

Přesouváme se pod velký převis dopředu na Hackfleisch,moc mě nejde a ještě se dnes ani nedá kvůli sněhu dolézt.Krokování vedlejšího Kleine Einlasskarte,taky žádný zázrak.Honza pokusuje v sedum-ačíčku,ale na konci mu trochu schází.Jdu okouknout Okresní přebor,je suchý tak na něj,ale nejde mě vyřešit jeden krůček.Tak jdeme s Honzou na vedlejší Riese 7C,vypadá nevábně,ale kroky jdou.Chvilku to trvá ,ale pouští.Honza se taky zlepšuje,ale začíná ho bolet prst,tak snad příště.Přelézám?? vedlejší bouldřík Jardin,vlastně nepřelézám,když držím topovou díru lehce si škrtám o kámen za mnou.Už to nepolezu,je to stejně nebo spíš lehčí než Riese.Podařilo se mě rozluštit Okresní přebor,ale bohužel na kusovku už nemám.

Riese
Tak a ještě jsem dostal šílený nápad,stavit se zkontrolovat Modřín,ukážu to aspoň Honzovi a možná něco zkusím.Na Modříně ještě mraky sněhu,jdeme okouknout Buttemilk. Je v celku suchý,dám pravý koutek,docela to drží.Tak zkusím vedlejší Roští pohodu - minule mě moc nešla osuším první chyt a nastoupím a tak si lezu a koukám že už jsem v koutku.No pohoda tady už je to v poho a jeb,ustřelí mě pata když sahám do madla.Dám dalších x-pokusů ,jak jsem to předtím udělal.No prostě zaber,tak jo a kdy už držím pravačkou velký chyt ,tam mě upadnou nohy a já si skalpuji prst o hrůtek,no super můžeme jet domů.
Roští pohoda


We are back from rainy Chironco. It's frosty here, I still have one week of holiday left, so I go to Bahratal with Honza, we have some remaining stuff there. Starburgh I 8A, warm-up in a 6, revise the steps... and here we go.

We move to a huge overhang at Hackfleisch, not possible to finish because of the snow. Preparing steps from Kleine Einlasskarte, nothing great either. Then Okresni prebor, Riese 7C (done), Jardin. 

Then I got a crazy idea, to go and check Modřín, at least I show it to Honza and maybe try something. There is still a lot of snow, we're going to check Buttermilk, not bad, quite dry. I also try Roští, I didn't do very well last time. Several attempts but then my legs slip off and I scalp my finger -- great, we can go home.

Žádné komentáře: